Thursday, November 15, 2012

Apa kita nak jawab dengan Allah ?


Assalamualaikum . 
Hmmp . Salam Maal Hijrah 1434h . 
Disaat kita bergembira menyambut maal hijrah , saudara kita di Gaza dihujani bom dan tembakan yang bertubi-tubi oleh Israel Laknatullah . Kita tak mampu nak bantu dorang . Eh kejap . KITA MAMPU BANTU DORANG ! Kalau difikir beribu kali .. Boleh je kalau Allah nak musnahkan Israel ni . Boleh je kalau Allah nak hancurkan dorang , nak lemahkan dorang . Tapi  kenapa Allah tak buat ? kenapa ? sebab Allah nak tengok kita 'CARE' tak dengan isu ummat ? kita Prihatin tak dengan saudara kita .. Apa kita nak jawab depan Allah nanti kalau Allah tanya pasal isu umat ni . KITA MAMPU BANTU DORANG ! mari , kita BOYCOT barangan Israel . Terutama sekali KFC dan MCD . Kita makan benda tu , samalah macam kita BUNUH saudara kita . kerana setiap duit yang kita bayar akan menjadi ASET israel bagi menghasilkan SENJATA yang mana digunakan untuk membedil rakyat palestin .. Mulanya dari siapa ? dari KITA lah . 
Kalau kita KOSONGKAN mcd dan KFC tu , tiadalah aset Israel . hmpp .banyak lagi barangan Israel yang boleh kita boycot .. sekarang ni , dunia tanpa sempadan . zaman IT , google je , keluar semua . Cuma dari kita je . Sama ada kita NAK atau TAKNAK ! 

“Dan jangan sekali-kali kamu mengira bahwa orang-orang yang gugur di jalan Allah itu mati; sebenarnya mereka hidup, di sisi Tuhannya mendapat rezeki.” (QS Ali Imran: 169)



Mari , Kita TEMBAKKAN doa tepat pada hati orang-orang israel . 

Doa Qunut Nazilah .

Allahumma inna naj’aluka fii nuhuri a’ada ina wa nauzubilLahi min syuruurihim, Allahumma badid syamlahum, wa farriq jam’ahum, wa syattits kalimatahum, wa zalzil aqdaamahum, wa sallidt ‘alaihim kalban min kilabik Ya Qahaar, Ya Jabbar, Ya Muntaqim, Ya Allah ,Ya Allah, Ya Allah.
Allahumma ya munzilal kitab, wa Ya mujriassahaab, wa Ya hazimal Ahzab ihzimhum, wansurna alaihim. Amiin.


Ertinya:
"Ya Allah ampunilah dosa kaum muslimin dan muslimat, mukminin dan mukminat,
Ya Allah jinakkan, satu padukan hati orang-orang muslimin, Perbaikilah keadaan mereka, Tolonglah kaum muslimin utuk melawan musuh-musuhMu, dan musuh-musuh mereka Ya Allah, laknatlah orang-orang kafir yang mendustakan para RasulMu dan membunuh para kekasih-Mu,
Ya Allah cerai-beraikan kesatuan kata mereka, Hancur leburkan kekuatan mereka, Dan turunkanlah bencana-Mu yang tiada tertolak lagi untuk orang-orang yang penuh dengan dosa..
Dengan menyebut nama-Mu ya Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang,
Ya Allah, sesungguhnya kami memohon perlindungan kepadaMu"


Amin ..

Ingatlah ! senjata orang mukmin itu adalah doa yang sememangnya lebih TAJAM dari mata Pedang

Ya . Mungkin Israel menang kali ini . Mereka menang di dunia . Tapi , tidak akan MUNGKIN mereka menang di Akhirat . Allah maha adil . ingatlah ! janji Allah itu JANJI DITEPATI !

sekian .. Assalamualaikum WBT . :)



SEBARKAN ! 

4 123 people pray for me:

Ayien Ocaca [Answer Me !] said...

Please save the kids & the peoples in Gaza..for the sake of Islam & humanity..plz together pray for them,may Allah bless them.. #Pray For Gaza <3

saifudin [Answer Me !] said...

Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

Anonymous [Answer Me !] said...

[p]Are you thinking of buying Pandora jewelry online? If you are, then it is important for you to be aware of sellers who are out there to mislead you into buying fake Pandora jewelry . They are created with various Pandora beads, Pandora charms and Pandora pendants . For lovers of admirable [url=http://www.llinksoflondon.co.uk]links of london charms wholesale
[/url] argent jewellery, Thomas sabo jewellery is really a acclaimed brand name . This way, there is always an interesting [url=http://www.linksoflondonringuk.co.uk]links of london ring uk
[/url] piece for every Ti Sento woman . 6 grams . Do you have someone who you want to tell her how much you love her? If yes, it is time to purchase some Pandora beads materials to create [url=http://www.llinksoflondon.co.uk]links london charms[/url] a unique jewelry gift for her . The business enterprise was create instruction online 1984 around Lauf a strong der Pegnitz around Bavaria by way of jewellery admirer Thomas Sabo, made in Luxembourg . It really is fair to say that some gemstones have shown an impressive improve in value, as much as 30% in recent years, demonstrating that it can be worth the investment, such as Tanzanite, Aquamarine, Spinel, thomas sabo charms, Garnet and Imperial Topaz is usually located in handmade jewelry . Would you like to create some cool jewelry designs for the funny summer time? Here I would like to share some ideas about how to create cool summer jewelry with Pandora glass beads.[/p][p]The Pandora Hallmark

The best way to find out if an item is a genuine Pandora is by looking at the Pandora Hallmark on the jewelry . Each males and females can dress in Thomas Sabo charms as they cater for the two sexes - charms are obtainable for people of all ages also, both younger, previous and every little thing in-amongst! It can at times look extremely hard to uncover presents that are appropriate for a huge amount of people but these charms actually are the excellent gift . It can be the good manner to show their beauty when he or she tends to make get in touch with with other [url=http://www.llinksoflondon.co.uk]wholesale links of london[/url] people . People take heavy [url=http://www.linksoflondonbraceleted.co.uk]links of london bracelet[/url] coats off, and put spring clothes on . if we talk about designer rings, thomas sabo jewelry is definitely particular to indicate in place within our thoughts . Wedding ceremony wish to blend along with match all of the kinds to provide on your own which unique peek . The business enterprise was create instruction online 1984 around [url=http://www.linksoflondonringuk.co.uk]links of london bracelets[/url] Lauf a strong der Pegnitz around Bavaria by way of jewellery admirer Thomas Sabo, made in Luxembourg . Add the charms your self with a beautiful and personal finishing touch.[/p]

Anonymous [Answer Me !] said...

[p]All these painting brush managers tend [url=http://www.clarisonicmiainsales.co.uk]clarisonic brush[/url] to be more important as opposed to ordinary ways, offering you consequences you ought to in the last sole could possibly have had time to find the moment possessing high quality facials . I t r e a l l y i s t h a t e a s y , y o u c a n e v e n u s e i t t o a i d y o u r [url=http://www.clarisonicmiainsales.co.uk]clarisonic mia sale[/url] e x f o l i a t i o n n e e d s t o o . Or turn on the switch, if the indicator Shadow flicker, [url=http://www.clarisonicmiainsales.co.uk]clarisonic mia[/url] means that the power is not enough, it can be charged . Wrote the manual [url=http://www.clarisonicmiainsales.co.uk]clarisonic mia 2 sale[/url] can be used twice a day . The device is specially designed to produce a consistently great [url=http://www.clarisonicmiainsales.co.uk]clarisonic mia 2[/url] result, regardless of the type of skin you have . co.[/p]