Friday, May 4, 2012

parttime job semasa weekend


heyy everybody ! how r u ?? i miss u superduper much !

so .. 28 April yg lalu . zeyra ngn bberapa org kwn skelas pegi buat kajian lapangan geografi .
Maklumlah , budak'2 pmr lah katakan . hhe .. buat masa ni . ignore dlu title tuh . :)
Kajian ini dilakukan di pasar malam bandar kimfung . Actually , petang lagi dh buka .. 
so . bila buat kajian , pasti ada temubual . inilah yang zeyra katakan PART TIME JOB .. macam wartawan kan .. hehe . gmbar'2 memang xdpt dlupakan ..

Anim n syuhada .
semasa menunggu kawan'2 yang laen sampai 


antara barang'2 yang djual disana


tuh haaa .. macam pembanci pun ado .. :)

me n my Adieq ..



pakaian'2 dan barang'2 yang djual dkt sana osem jgk la ..






ni la antara responden'2 yang sangat'2 spoting ..


me n my twins [konon] . twins la sangat ...



responden ini pun sungguh spoting . siap bagi nmpk ic lagi ..

ni pulak pengunjung yang kitorang main tangkap je . 

ni lah rombongan kami . actually ramai lagi .. tapi x muat frame



jadi promoter pulok dahh

last picture . memang awesome lah responden'2 yang ada kat sini ..

so , nk promote ckit ne .. kepada sesiapa yang nak bercuti kat sandakan sabah , bolehlah pergi kat pasar malam  bandar KimFung ni . hanya hari sabtu je .. pukul 4 dah start beniaga .. so . korang bolehlah tengok'2 kitorang punya culture dekat sabah ni . :)


fact : first time jalan kat pasar malam without parents 
















3 123 people pray for me:

Leysa JL [Answer Me !] said...

sandakan mare..hehe..blog anda sgt comel :)

annice aziz [Answer Me !] said...

nnti kite pergi sne awak bwak jln2 k

cherryzeyra [Answer Me !] said...

@annice aziz serious ?? saya oke je ni . eheh